Feestweekend SJB

24/11/2018 - 00:00

Om het zestigjarig bestaan van onze scouts nog een laatste keer in de verf te zetten, organiseren we een feestweekend wanneer gewoonlijk de Sint-Jan Berchmans viering valt. De viering en alle andere vaste tradities zoals de kaas- en wijnavond van de vriendenkring en het bal zullen ook dit jaar weer doorgaan, maar we voegen nog een aantal leuke nieuwe activiteiten toe. Heel het weekend is toegankelijk voor iedereen en dus niet alleen voor de leden (enkel de soep voor de fakkeltocht wordt alleen voor leden voorzien). Wij hopen dan ook natuurlijk dat er veel mensen zijn om dit weekend helemaal te doen slagen! Hieronder kort even het programma:

Zaterdag 24/11

15u30 - Groot spel voor alle generaties. We nodigen iedereen uit om samen met alle generaties van onze scouts een groot spel te spelen in het Fort van Borsbeek. Iedereen die ooit op de scouts heeft gezeten of gewoon zich eens goed wil uitleven tijdens een goed scoutsspel is welkom. We verzamelen aan onze hangar (Zoomweg) waar de speluitleg gegeven zal worden. (Het spel is toegankelijk voor iedereen, ook de allerjongsten!)

16u30 - Soep voor de leden. Aan de hangar zal soep zijn voorzien voor alle leden.

17u30 - Start Fakkeltocht richting de Sint-Jan Berchmanskerk. Er zullen fakkels te koop zijn aan de hangar. De opbrengst hiervan gaat naar de kampen van de kabouters en de welpen.

19u - Start viering in de Sint-Jan Berchmanskerk

20u - Kaas- en wijnavond. Inschrijven kan via: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfazlWFjmjNblprkX9ighEXDG4x20u8C3tf-2aJ44XjHHAOWw/viewform

21u30 - Bal. https://www.facebook.com/events/1090354247805973/

Zondag 25/11

14u30 - Kraampjes op het Mertensplein. Op het Mertensplein wordt een terugblik op alle jaren van de scouts tentoongesteld in verschillende kraampjes.

15u - Playbackshow op het Mertensplein. We halen nog eens een traditie uit de oude doos en organiseren weer een playbackshow. Alle takken zullen hier een nummertje brengen, maar we zoeken nog ander talent! Al wie zich geroepen voelt een playbacknummer te brengen, kan zich inschrijven door een mailtje te sturen naar groepsleiding@scoutsborsbeek.be. Wij hopen er natuurlijk een topeditie van te maken met veel verschillende acts!

Opgelet! Er zal dus geen standaard vergadering zijn op zondagochtend!

Wij hebben er alvast enorm veel zin in!