Overgang

23/09/2017 - 00:00

Beste leden, ouders en sympathisanten van Scouts Borsbeek,

Op de overgang vieren we elk jaar de start van het nieuwe scoutsjaar & komen jullie ook de nieuwe leidingsploegen te weten - geen enkele reden om niet aanwezig te zijn dus!
De overgang gaat zoals altijd door op Fort III, op de graspleinen naast de speeltuin (ingang langs de Verlengde Schanslaan).

Planning:
14:30 Start van de inschrijvingen voor nieuwe leden
15:00 Start van de overgang - nieuwe leden of leden die overgaan naar een oudere tak doorlopen een klein parcours. Reservekleren zijn aan te raden! (Tuinslang zal aanwezig zijn).
18:00 Start show met voorstelling van de nieuwe leidingsploegen
20:00 - ... Gezellig kampvuur

De vriendenkring voorziet doorlopend verfrissingen, en vanaf 16:00 zullen er hamburgers, frietjes, hotdogs & soep te verkrijgen zijn aan democratische prijzen.
Zin om de scouts te steunen door een dessertje te voorzien? Stuur dan even een mailtje naar vriendenkring@scoutsborsbeek.be!

De (groeps)leiding