DIMANCHE DELUXE

Beste ouders en sympathisanten,

De scouts en de vriendenkring presenteren: DIMANCHE DELUXE

Wat houdt DIMANCHE DELUXE in? Wel dat is eenvoudig. Het is een uitgebreide zondagmorgendse brunch. Profiteer van deze gelegenheid om eens rustig te brunchen met andere ouders van de scouts of met vrienden en kennissen. En dit alles terwijl jullie kids zich uitleven op de scouts.

Wat kan je verwachten? Een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijtbuffet in een gezellig kader. En ja, het mag ook gezegd worden … een babysit moet je niet zoeken, want je kinderen (vanaf 6 jaar en lid bij onze scouts :-) ) kunnen lekker ravotten bij hun leiding.

Dus als we dan even concreet worden:
Waar? In de scoutslokalen
Wanneer? 15 maart tussen 9.30u en 12.00u
Kostprijs? €12
Hoe inschrijven? https://docs.google.com/forms/d/1a2NenE6EESm_IzOptkYRZ0Ve9zOW1UHJHBLPB-Ps6mY/viewform

De opbrengst van deze activiteit wordt gebruikt voor de verwarming, het onderhoud en de herstelling van onze scoutslokalen.
Graag op voorhand storten op het rekeningnummer BE80 7331 0630 7077 met vermelding "brunch + naam".

Tijd en zin om een handje toe te steken? Mail dan naar karenfourneau@telenet.be
Alvast bedankt voor jullie steun en hopelijk tot op DIMANCHE DELUXE!

Groetjes,
De scouts en de vriendenkring