Marsepeinverkoop

Op zondag 15/11/2015 gingen we in heel Borsbeek en omstreken langs om onze overheerlijke marsepein te verkopen.

Niet thuis op zondag 15 november 2015 of heb je nog extra zin om marsepein aan te kopen? Geen nood! U kan na 15 november nog steeds marsepein bestellen.

• Halve kilo: €7
  • Kilo: €10

We proberen onze marsepein aan een zo democratisch mogelijke prijs te verkopen. Helaas waren wij dit jaar genoodzaakt om onze prijzen voor de marsepein te verhogen. Wij willen benadrukken dat dit enkel te maken heeft met de verhoogde aankoopprijs omwille van een stijging van de grondstofprijs van amandelen. Met deze opbrengst worden de lokalen, het kamp- en weekendmateriaal onderhouden en indien nodig vernieuwd of aangevuld. Wij hebben immers het beste voor met uw kind, zodat het naar hartenlust kan genieten van de scouts!

• Optie 1:

Op zondagvoormiddag aan onze lokalen op het Mertensplein.

• Optie 2:

Fam. Van Boxem
Sint-Rochusstraat 15, 2100 Deurne
03/321.37.05

Wij danken jullie alvast voor de steun!

P.S.: Voor onze geliefde scoutsleden: probeer zo veel mogelijk marsepein onder jouw naam te verkopen, de winnaar binnen de scouts krijgt een leuke prijs!