Ouderavond 11 oktober

Beste ouders,

Graag informeren we jullie dat de ouderavond dit jaar plaatsvindt op 11 oktober in de lokalen op het Mertensplein.
Tijdens deze avond krijgen jullie info van de takleiding over de verloop van het scoutsjaar,
en kunnen jullie ook bij hen terecht voor eventuele vragen of mededelingen omtrend uw zoon/dochter.
De ouderavond zal dit jaar een beetje anders georganiseerd worden dan voorheen: elke tak krijgt een eigen moment waarop de uitleg begint.
Hebt u meerdere zonen/dochters over verschillende takken? Geen probleem, tijdens het wachten kan u terecht in het groepsleidingscafé!
Maar 1 zoon of dochter in onze scouts? Ook u bent na/voor de uitleg meer dan welkom in het café voor een gezellig hapje of drankje.

Tijdsschema:

19:30 Kapoenen