DIMANCHE DELUXE

13/03/2016 - 11:00

Op zondag 13 maart verwachten we alle ouders mee op de scouts! Tot 11.00u kan u (nog) eens voelen hoe leuk het is om zelf in de scouts te zitten, want dan mogen jullie samen met de leden spelletjes spelen. Om 11.00u gaat de brunch van de vriendenkring open, waar u rustig kan bekomen van de drukke voormiddag. Ook leden kunnen koffiekoeken bestellen, die ze dan om 12.00u samen met de leiding en andere leden kunnen opsmukkelen. De inschrijvingslink volgt één van de dagen, maar hou alvast de datum vrij!

Wat houdt DIMANCHE DELUXE nieuwe formule in? Wel dat is eenvoudig. Het is een uitgebreide zondagmorgendse brunch. Profiteer van deze gelegenheid om eens rustig te brunchen met andere ouders van de scouts of met vrienden en kennissen. Wat is er nieuw zal u zich afvragen? Wel eerst is er een gemeenschappelijke vergadering waar u met uw kinderen kan ravotten en eens proeven van het echte scoutsleven. Daarna kan u met samen met de andere ouders (of vrienden of kennissen) genieten van een overheerlijke brunch. Wat kan je verwachten? Een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt-buffet in een gezellig kader. En ja, het mag ook gezegd worden … een babysit moet je niet zoeken, want je kinderen (vanaf 6 jaar en lid bij onze scouts ) kunnen lekker blijven ravotten bij hun leiding en achteraf mee aansluiten (apart te bestellen).

Dus als we dan even concreet worden:
Waar? In de scoutslokalen
Wanneer? Zondag 13 maart vanaf 11.00u
Kostprijs? €12
Extra: koffiekoeken voor de kinderen na de vergadering apart bij te bestellen via het formulier aan €1/stuk.

De opbrengst van deze activiteit wordt gebruikt voor de verwarming, het onderhoud en de herstelling van onze scoutslokalen.
Graag op voorhand storten op het rekeningnummer BE80 7331 0630 7077 met vermelding "brunch + naam".

Tijd en zin om een handje toe te steken? Mail dan naar karenfourneau@telenet.be

Alvast bedankt voor jullie steun en hopelijk tot op DIMANCHE DELUXE!