KAAS- & WIJNAVOND

22/11/2014 - 19:00

In plaats van op een gure novemberavond gezellig onder een dekentje in de zetel te gaan zitten voor de TV willen wij jullie van harte uitnodigen op onze jaarlijkse Kaas- & Wijnavond op 22 november 2014 om 19u in onze scoutslokalen.

Wat kan u van ons verwachten? U krijgt van ons het beproefde recept: een gezellige avond met een bourgondische kaas- of vleesschotel, een verfijnd broodassortiment en de keuze uit een heerlijke wijn of een biertje.

We bieden jullie volgende keuzes aan:

Ø  Kaasschotel : 14€

Ø  Vleesschotel : 14€

Ø  Junior kaasschotel : 8€

Ø  Hotdog : 2€

Spreek af met vrienden, kennissen of andere ouders van de scouts. Inschrijven kan u vóór 17 november via volgend formulier: https://docs.google.com/forms/d/1AGoiWQ9HJveyEJItcuTgsz58cdxpt2NuHhH-oi9-3XQ/viewform
Als u ingeschreven hebt, krijgt u een bevestigingsmail.

Wij willen jullie alvast bedanken voor jullie steun en hopen jullie in grote getalen te mogen verwelkomen.

Leiding en Vriendenkring.