KAAS- & WIJNAVOND

28/11/2015 - 19:00

Beste Ouders,

Koken kost geld. Zo ook het onderhoud en verwarmen van ons scoutslokaal. Hierin proberen wij, de vriendenkring (een bende geëngageerde ouders van leden en leiding), de scoutsleiding te ondersteunen. In plaats van op een gure novemberavond gezellig onder een dekentje in de zetel te gaan zitten voor de TV willen wij jullie van harte uitnodigen op onze jaarlijkse

Kaas- & Wijnavond

op 28 november 2015 om 19u

in onze scoutslokalen.

Wat kan u van ons verwachten? U krijgt van ons het beproefde recept: een gezellige avond met een bourgondische kaas- of vleesschotel, een verfijnd broodassortiment en de keuze uit een heerlijke wijn of een biertje.

We bieden jullie volgende keuzes aan:

> Kaasschotel : 15€

> Vleesschotel : 15€

> Junior kaasschotel : 9€

> Hotdog : 2€

Spreek af met vrienden, kennissen of andere ouders van de scouts. Inschrijven kan u vóór 24 november via deze link.

Als u hebt ingeschreven hebt, krijgt u een bevestigingsmail. Indien u niet over internet beschikt kan u steeds telefonisch inschrijven via de gegevens achteraan op de Taktie.

Wij willen jullie alvast bedanken voor jullie steun en hopen jullie in grote getalen te mogen verwelkomen.

Leiding en Vriendenkring.