MARSEPEINVERKOOP

Datum:
09/11/2014 - 12:30 tot 16:00

Vandaag verkopen we in Borsbeek en omstreken onze heerlijke marsepein. Trek perfect uniform aan en zet je mooiste glimlach op om zoveel mogelijk te kunnen verkopen!

We proberen onze marsepein aan zo democratisch mogelijke prijs te verkopen (een halve kilo aan €6, een kilo aan €9). Met deze opbrengst worden de lokalen, het kamp- en weekendmateriaal onderhouden en indien nodig vernieuwd of aangevuld.  Wij hebben immers het beste voor met uw kind, zodat het naar hartenlust kan genieten van de scouts!

Niet thuis op zondag 9 november 2014 of heb je nog extra zin om marsepein aan te kopen? Geen nood! U kan na 9 november nog steeds marsepein bestellen.

Optie 1:

Optie 2:

Op zondagvoormiddag aan onze lokalen
op het Mertensplein.

Fam. Van Boxem

Sint-Rochusstraat 15, 2100 Deurne

03/321.37.05

Wij danken jullie alvast voor de steun!

P.S.: Dit jaar hangt er ook weer een wedstrijd vast aan de marsepeinverkoop. Verkoop je binnen je tak het meeste marsepein in naverkoop, dan krijg je een leuke prijs!