Sint-Jan Berchmansviering + kaas- en wijnavond

26/11/2016 - 17:00

Beste ouders, leden en sympathisanten,

Wij willen jullie graag informeren over ons nieuw concept voor de Sint-Jan Berchmansviering. Op zaterdag 26 november nodigen we onze leden uit voor een heuse verrassing, vanaf 17u aan het lokaal. Er zal door de leiding ook eten worden voorzien voor de kinderen. Iedereen zou ook iets van een pillamp/fakkel/lantaarn/.. met zich mee moeten brengen.

Vanaf 19u gaan we met z'n allen naar de viering in de parochiekerk, waar ook ouders en oud-leiding welkom zijn!

Na de mis voorziet de Vriendenkring vanaf 19u45 in de parochielokalen een kaas- en wijnfestijn. U kan een kaas- of vleesschotel voor 15euro bestellen. Aansluitend voorzien we ook een bal waarop iedereen vanaf de jins mag komen feesten.

Een goed gevulde zaterdagavond dus!

Inschrijven voor de kaas-en wijnavond kan tot en met dinsdag 22 november via deze link:
Als u inschrijft voor de kaas- en wijnavond, krijgt u gratis toegang tot het bal (anders is de inkom 2euro).

Alvast bedankt voor jullie aanwezigheid en hopelijk tot dan!